Turanga reiser i tid

De folkelige Tidsreisende

Posted on: 04.01.09

De folkelige tidsreisene er de som reiser kun for egen fornøyelses skyld, og som ikke ønsker å påvirke verden med reisene sine.  De aller fleste tidsreisende begynner her; bare velger seg et årstall de liker, reiser dit, og lever der en uke eller to som turister.  Man får snakket med vanlige folk, og følt hvordan det er å leve på 1700-tallet, 2300-tallet eller hvilket som helst annet tall.  Noen mener at dette er totalt bortkastet, at når man først har evnen til å reise i tid, skal man bruke den til å påvirke og styre og gjøre gode ting, som med alle andre egenskaper, mens andre ser på dette som mye tiltrengt ferie eller til og med nyttig trening til senere reiser.  Jeg har reist mye på måfå, og jeg synes at det har gjort meg til et modigere, mer reflektert og sterkere menneske.  Jeg ville ikke vært foruten de folkelige reisene min, det er de som har gjort meg til den jeg er.

Legg igjen en kommentar

